ShizuokaGrid Negara TransformerApakah ciri-ciri produk

  • masa pelepasan:2024-02-28 15:07:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:559
  • Penerangan pantas:

    Shizuoka,Solusi bunyi pengubah jenis keringOperasi pengubah tenggelam minyakShizuokaBeberapa kaedah pengesan untuk memasang pengu

Kandungan artikel

Solusi bunyi pengubah jenis kering

Operasi pengubah tenggelam minyak

ShizuokaBeberapa kaedah pengesan untuk memasang pengubah

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

JawaKerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah,ShizuokaFunction of oil immersed transformer,ShizuokaPemilihan pengubah jenis kering tiga fasa, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?


ShizuokaGrid Negara TransformerApakah ciri-ciri produk



Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Penukar jenis kering

Kesehatan dan KesehatanKebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Oleh itu,ShizuokaPengubah 200 KVA minyak terjun, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?


ShizuokaGrid Negara TransformerApakah ciri-ciri produk



Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Harga yang adilSebelum aplikasi, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasa

ShizuokaKilang pengubah kuasa

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.

ShizuokaMaklumat produk lain
  • KwangyangPlatform mengangkat lengan melipat sendiriSkop mana yang berlaku?

    KwangyangPlatform mengangkat lengan melipat sendiriSkop mana yang berlaku?

  • KwangyangRumah rumah lift villa yang dibina sendiriCepat dalam penggunaan industri

    KwangyangRumah rumah lift villa yang dibina sendiriCepat dalam penggunaan industri

  • Jidd HafsPower transformer technology seriesTerobosan industri mempercepat merealisasikan peredaran

    Jidd HafsPower transformer technology seriesTerobosan industri mempercepat merealisasikan peredaran

  • Aeroporto della MalpensaPlatform angkat bimbit hidraulikLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan dan op

    Aeroporto della MalpensaPlatform angkat bimbit hidraulikLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan dan op

  • Aeroporto della MalpensaKllimping bimbitGabungkan pelbagai daya untuk memerintah bersama

    Aeroporto della MalpensaKllimping bimbitGabungkan pelbagai daya untuk memerintah bersama

  • MinsterJembatan pengangkutan yang tetapCara menyelesaikan masalah

    MinsterJembatan pengangkutan yang tetapCara menyelesaikan masalah

  • MinsterPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerApakah bahaya tertentu

    MinsterPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerApakah bahaya tertentu

  • MinsterScrew jenis lif rumah tanggaapa keadaannya

    MinsterScrew jenis lif rumah tanggaapa keadaannya

  • segera:Peringatan: Maklumat ShizuokaGrid Negara TransformerApakah ciri-ciri produk memberi anda ShizuokaGrid Negara TransformerApakah ciri-ciri produk oleh syarikat kami, perkhidmatan ShizuokaGrid Negara TransformerApakah ciri-ciri produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ShizuokaGrid Negara TransformerApakah ciri-ciri produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ShizuokaGrid Negara TransformerApakah ciri-ciri produk. ShizuokaGrid Negara TransformerApakah ciri-ciri produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ShizuokaGrid Negara TransformerApakah ciri-ciri produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!